Hemma!!!!

 

Ja jag kan knappt förstå att det är sant, men jag är verkligen hemma för gott nu. Jag behöver inte åka tillbaka om någon vecka eller så.. Jag njuter och jag känner mig fri! Det känns så underbart att få vakna upp bredvid min älskling, gå ut i köket i pyjamas, göra lite frukost och sätta sig i soffan! Kan det bli bättre!? Ja det skulle vara all annan mat då, kan bestämma helt själv vad jag vill äta för något.


Sista tiden i Farnham var iaf helt okej. Hade trevligt :) Nya spanska aupairen kom på onsdagen och det gick så bra så!



Favoritlunchen på "The slug and lettuce". Lasagne, med vitlöksbröd till.

Malin och Laura, ny aupairen.


Jag och Malin på stan.


Linnéa, Malin och Laura. Sista middagen på The slug and lettuce.



Jag, Linnéa och Malin.


Lina kom till Farnham och hälsade på på fredagen, här fixar vi lite. Riktigt mumsig varm choklad med grädde på!


Ja gott var det ;)


Sen gick vi hem till oss och åt lite svensk kladdkaka som jag och W bakat någon dag innan. Gott gott!


Malin, jag och Lina hänger lite i soffan :)

Ja det var vad som hände de sista dagarna. Var ut på finmiddag med mamman och pappan på fredag kväll. Det var riktigt trevligt faktiskt och jag insåg att jag kommer sakna dem. Men just nu känns det mest bara jäkligt sköt att vara hemma :)

Fick ju en fin överrsakning när jag kom till Arlanda också. Daniel OCH Kamilla och Elvira var där. BLev såå glad. Vi åkte till Max och åt sedan, det var mumsigt!

 

Näe nu ska jag käka lite frulle för sen ska jag upp till sjukan och lämna lite blod, sånt är bra!

 

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0