Åh, vilken underbar helg!

Hej!

 

Jag har haft en fantastisk helg! Menel och Sofia har varit här och hälsat på. Orkar tyvärr inte skriva så mycket idag så jag gör det en annan dag, t ex imorn kanske :P Och lägger upp en massa bilder. För mycket kort har det blivit det kan jag lova.


Första kortet! Fredag kväll var vi till en pub i närheten av hotellet och åt lite Fish & Chips.


Har haft lite ont i halsen i helgen och i lördags började rösten svika mig lite också och ännu värre var det i söndags och imorse när jag träffade barnen skrattade de åt mig nr jag skulle prata =/ Men nu ikväll känns det faktiskt lite bättre =) Så jag hoppas det är på väg åt rätt håll. Nåt skit har jag iaf i kroppen för jag är helt slut och svettas och fryser om vart annat.. Men som sagt jag hoppas det håller på att bli bättre =) Tänkte vänta med att träna iaf..

 

Näe nu ska jag kolla på tv och bara ta det lugnt.

 

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0