Besök imorn

Hej hopp!

 

Tänk att det är fredag imorn, känns faktiskt som att veckan har gått hyffsat fort. Imorn kommer Sofia och Menel och hälsar på. Ska bli så himla kul :)

 

Var i parken häromdagen och där träffade jag och Malin på en svensk tjej. Linnéa heter hon. Vi var och fikade med henne igår. Trevlig tjej. Så det var kul att träffa på någon mer här :) Efter fikat var jag och Malin sådär duktiga igen, vi var på Body Combat! Det var nytt pass denna gång och jag måste säga att musiken var bättre på det förra, men men ledaren är fortfarande lika rolig!

Vädret har faktiskt varit riktigt fint igår och idag. Nu hoppas jag det håller i sig inför helgen också! :)

Saknar min Daniel i massor! <3


Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0