Fortsättning på helgen..

På söndagen var vi uppe med tuppen igen, nya äventyr väntade denna dag.
Vi började med Madame Tussauds på morgonen. Det var toppen, inte så mycket folk alls.. Det var en kul upplevelse. Gick igenom värsta skrekgången och där skrek jag så halsen blev hesare än den var innan, inge bra, tihi.. Sedan var vi även på någon 4D film, det var kul. Sprutade vatten på oss, högg oss i ryggen och blåste oss i ansiktet.

Efter det var vi till Harrods och kikade lite och sedan tog vi oss till Oxford Street för att äta på Yo Sushi. Sofia var såå exalterad :D Och det var jättekul och häftigt. Man satt där bara så kom maten åkande på ett band så man kunde plocka vad man ville ha bara :) Hade till med en egen liten vattenkran så man kunde fylla på sitt vattenglas. Efter denna spännande måltid (det finns några sorters sushi jag tycker om :P) strosade vi runt lite på Oxford Street, kikade i lite butiker på väg mot Covent Garden. Vi stannade till vid en butik där det var sjukt mycket folk. Och såg att där inne var Melanie B, hon från Spice Girls de stora idolerna från förr i tiden :P Så vi gick in och tittade lite på henne :P

Vid Covent Garden var vi sugna på fika i solen. Ställena var rätt dyra och hade inte världens bästa fika. Starbucks däremot har ju gott fika men då skulle vi få lov att sitta inne. Så vi köpte fika på Stabucks tog med oss ut vid torget och satte oss i solen, i bakgrunden satt en kille och spelade gitarr och sjöng mysiga låtar. Kunde inte ha blivit så mycket bättre! Efter det tog vi oss hem för att byta om lite och hämta mina grejer. Sedan begav vi oss till Fridays för lite middag. Eftersom det inte fanns något bord direkt när vi kom startade vi i baren där vi beställde varsin drink, mums! Sedan var det middagsdags. Jag tog chickenfingers, brukar vara så god dipp till honung och senap. Men så fick jag in maten och det var vitlöksdipp, om möjligt ännu godare än den andra dippen. Fantastikst god middag!


 
Sofia här med Robert Pattinson.



Haha, det här kan vara den fulaste bilden någonsin, men jag bjuder på den ;) Jepp ni ser rätt vi shakear loss det med Beyonce.



Jag och Menel klättrar i taket med Spindelmannen.




Sötaste, på väg in på 4D filmen.



Min mat på Yo Sushi



Såhär kom maten åkande..



Melanie B



Menel äter muffins vid Covent Garden.



Sofia och jag myser i solskenet vid Covent Garden.



Våra drinkar på Fridays.


Min mat, såå sjukt gott!




God middag med fina tjejer!


Ja och efter den underbara midadgen var det dags att säga hejdå.

 

Tack tjejer för en underbar helg!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0