Helgen!

Ja jag tänkte att det var dags att skriva lite om helgen nu. Den var fantastisk som sagt :) Supermys!
På fredagen när jag äntligen kom in till London (tågen hade problem precis som förra fredagen när jag skulle ta mig in) tog jag mig till hotellrummet och knackade på dörren, vilka ropade då kom in och låg sedan där och tittade på tv när jag kom in; JO Menel och Sofia!!! Weiii, vilket kärt återseende. Den kvällen åt vi på en pub i närheten av hotellet i Paddington. Fish and Chips blev det.


På lördagen klev vi upp inte så sent, vi var uppe med tuppen minsann för att hinna med allt vi ville göra! Vi åkte till Picadilly Circus för att därifrån ta oss på en liten guidad busstur. Efter det gick vi till Chinatown och åt goood buffé, mums! Ja vad gjorde vi sen då, jag tror vi begav oss till Oxford Street för lite shopping efter det. Vi var såklart till Primark och några fynd gjordes det iaf där. Fler fynd gjordes det och vi hann med ett antal affärer. Vi åkte sedan hem för att göra oss iordning för att gå ut och käka lite. Middagen blev på Bella Italia. Mycket gott får jag lov att säga.. Sedan tog vi tunnelbanan hem och kröp till sängs för det var ju en dag på söndagen också!




Rutiga brudar vid Picadilly.


Tower Bridge, från bussturen.


Chinatown och kikade lite.



Ja, här har det shoppats lite grann.



På Oxford Street hittade vi ngt som var typ lika bra som Crepes med nutella. Här har vi våfflor med belgisk choklad, det var så sjukt gott så jag drömmer om dem än :)



Inne på Topshop hade de även cupcakes. Bara se på dem så vackra de är :)



Snart är det restaurangbesök som gäller.



På restaurang.


Näe jag tror jag bestämmer mig för att fortsätta med söndagen en annan dag, det börjar bli sent nu och om jag ska orka upp och ta hand om småknattar imorn så lär jag få mig lite sömn... så fortsättning följer får jag väl säga då, tihi.

 

Puss & kram, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0