I <3 London


Ja, jag älskar verkligen London. Tycker verkligen det är en underbar stad!


Idag har jag varit in till London och träffat Lina och hennes kompis Isa. Har haft en mycket trevlig dag på Westfield. Ett sjukt stort shoppingcenter.. Och jag var fantastiskt duktig. Köpte inte en enda grej! Men sen stannade jag till på Oxford Street på vägen hem och det blev ett par leggings från Primark och ett fynd på Dorothy Perkins, en liten handväska som jag såg i Guildford igår var nedsatt till endast £7 så det var bra tyckte jag :) Det enda jag spenderade pengar på på Westfield var alltså mat. Blev en Panini på Starbucks till lunch och sedan en fika på Starbucks igen, haha.. Så sjukt god blåbärsmuffin och sedan en Chai Latte Te, den smakar så mysigt jul tycker jag!

 


Här har vi Lina och Isa. Inte världens bästa bild.. Lina blev ju väldigt ljus, men men :)


Japp här har vi Westfield, sägs att det är Europas största shoppingcenter, men jag vet inte jag?

Näe nu ska jag faktiskt försöka sova, mår lite småkonstigt så jag tror sömn behövs.

 

Puss och kram! Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0