Mysig lunch och Rocky Road muffin


Hej hopp!

Idag har varit en lugn och mysig dag. Ja iaf den tiden mellan 9.30-15 då jag inte jobbar :P tihi. På dagen var jag och Malin ner på stan en sväng. Vi kika lite i några butiker och sedan gick vi till Costa och lunchade. Det blev en panini till lunch och sedan var jag bara tvungen att ha mig en efterrätt också, hade nämligen spanat in den.

Rocky Road Muffinsen!!



Jag kan bara säga ett ord och det är: MUMS!

Har kommit på att mums är ett vanligt förekommande ord när jag pratar om mat och bakverk. Mums är ett ord som jag använder när det verkligen är riktigt gott. Ja bara riktigt goda grejer förtjänar ordet mums! Då vet ni det ;) haha.

 

Annars idag är det inte så mycket kul som hänt. Har kollat på lite Fireman Sam, lekt med tåg och byggt järnväg.. ja lite sådana spännade grejer man gör när man umgås med småknattar. Ja, jag har bytt bajsblöjor också!

 

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0