Nedräkning, 2 veckor kvar.


Ja nu kan man verkligen börja nedräkningen.. Om två veckor och några timmar tar jag flyget hem till Sverige. Som jag längtar :)

Men just nu ska jag passa på att njuta den sista tiden jag är här :) Idag blir det en mysdag i Guildford med Malin. Hade tänkt shoppa lite, äta gott och ev kolla på bio ikväll.

 

Åh, men en pinsam grej som hände igår. Jag hade precis slutat mitt "morgonpass" och satt och pratade med Daniel på Skype då jag upptäcker att min gylf är öppen.. Så tänkte ja men jag var ju på toa nu när jag kom hem från dagis.. men näe det var jag ju inte. Så hela morgon har jag gått omkring med gylfen öppen, till dagis, på dagis och hem från dagis :) Jaja, så kan det gå ibland ;)

 

Igår kvall var jag barnvakt det gick bra.. Men jag är inte van att vara uppe så sent. Går alltid och lägger mig tidigt här.. Så när klockan började närma sig tolv var jag riktigt trött, men då ringde föräldrarna och sa att jag kunde gå och lägga mig för de var på väg hem. Så det var ju skönt. Vi kollade på Marley and me, det var en söt film.


Just det, vi bakade kladdkaka  igår också, jag och W. Var lite orolig för hur den skulle bli eftersom gasspisen här inte fungerar som spisen hemma riktigt. Men den blev riktigt god :) Alla barnen ville bara ha mer och mamman frågade efter receptet. Det är svensk kladdkaka det :D För nog är det väl lite svenskt? tihi..
 

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0