Shopping!!!

 

 

Hej och hå, det har shoppats idag.. Men det har varit väldigt mysigt. Precis en sån dag som jag längtade efter. Vi bara tog det lugnt och hade det mysigt. Men jag tycker synd om stackars Malin, hon började må så dåligt på slutet så ja vi hade ju tänkt gå på bio men skippade det. Och TUR var ju verkligen det för lilla Malin mår inte toppen nu inte. Jag hoppas hon snart blir frisk! Och jag hoppas inte jag drabbas av samma sjuka..
Vi var inne på en affär och Malin höll på att prova skor och då hör jag Spice Girls komma ur högtalarna. Det var "Who do you think you are". Jag blev alldeles till mig, var så längesen jag hörde ngt av dom och jag fick en sån rolig känsla i magen. Dom var ju mina största idoler för ett antal år sedan. Jag och Malin kom till och med ihåg vissa moves från den låten.. tihi. Nostalgi!

 

Nu sitter jag iaf här i min säng och funderar på att kolla på lite Gossip Girl. Var så längesen jag såg det, men jag tycker det är så mysigt att titta på.. Vet inte varför. Har iaf laddat upp med en god fruktsallad och Pringles :)




Tack och hej!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0