Sista natten på mitt rum..



Ja nu börjar det verkligen kännas att det är nära slutet.. Jag har packat i princip allt. Ska ju flytta ur mitt rum imorn. Nya aupairen kommer nämligen så jag flyttar ner i Maddys rum. KOmmer med andra ord känna mig som en prinsessa de kommande dagarna.. i ett rosa rum.

 

Var idag till banken och avslutade mina konton sedan träffade jag Malin och vi lunchade på stan. Det var supergott. Min favorit Lasagne och utan att det stod med på menyn så fick jag riktigt goda vitlöksbröd till, då blev jag glatt överraskad. MUMS!

 

 

Riktigt god lunch.

Malin kom hit en sväng på kvällen. Jag hade lite att fixa med så det var kul att hon kom och hängde här medan jag städade och packade det  sista.. Vi var flummiga och tog en massa roliga kort. Här kommer ett litet smakprov!

 



Jag städade och fixade..



..vi hängde i min säng..





..åt chips och Toffifee..





.. ja vi hade kul =)






Ja, det här är vad Malin längtar efter, tänk om hon hade haft ett element som jag :( Stackars lilla Malin!
Tihi ;D




Ja godnatt då och tack för den här tiden.. jag har faktiskt gillat mitt rum väldigt mycket. Men imorn flyttar spanskt blod in istället. Blir en lång dag imorn ska ta hand om smågrabbarna hela dagen. Hoppas på uppehåll så vi kan ta en promenad ner till parken!

 

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0