Sista veckan nu..

 

 

Har för ett litet tag sedan kommit hem från ett pubbesök med Malin. Det var en riktigt mysig pub vi hittade, med levande ljus och grejer, mys mys.




Pubmys!

Annars har jag spenderat dagen med att packa, städa och uträtta ärenden.. Det känns så jäkla skönt att börja packa, är nästan svårt att förstå att jag redan är här, då det är dags att åka hem. Läste brevet jag fick av Daniel när det var dags för mig att åka hit.. Fick mig att tänka på hur det kändes då.. Daniels brev kunde jag inte ens öppna på en gång för jag mådde så dåligt. Usch resan hit var inte kul, en av de värsta grejerna jag varit med om i mitt liv.. Men nu har jag klarat det :)

 



Det här är min kompis Henry, han är dammsugare :)



Min lunch, så sjukt gott med Pot Noodles.. speciellt denna med currysmak och mangosås till, mums!

Fick en massa pussar och kramar från lilla W på 3 år ikväll. Det är då man känner att det kanske kommer bli lite jobbigt att lämna dem. Men mest skönt ändå :) Jippi!

 

 

Puss och kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0