Sommarvärme!



Puh! Varmt är det minsann ute idag. Jag vet ite hur många grader det är men jag gick då ner till stan och hem i endast tights och ett långt linne och blev svettig. När jag kom hem cyklade W runt på gården i shorts, så nog är det varmt allt.

 

Håller just nu på att packa det sista i min lilla ryggsäck inför vår tjejweekend :) Ska bli så mysigt. Ja om typ 1,5 h eller ngt tror jag tjejerna landar.

 

Har lite träningsvärk idag också och faktiskt lite ont i halsen så jag skippade att träna idag. Får hoppas att det inte är någon förkylning som vill bryta ut, för det vill inte jag..

 

Har jag förresten visat vilken fin pyjamas jag köpte förut? :)

 



Tihi, vilken fin va?

Näe nu ska jag packa ner det sista i min väska och sen ska jag jobba några timmar innan det är dags att ta sig in till London.

 

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0