Utgång, Westfield, tacomys, bio..


Ja det har varit en ganska händelserik helg. I fredags tog jag tåget in till London för att gå ut med Malin, Hanna och Alexandra. Det var en mycket trevlig kväll :)
På lördagen var jag och Malin till Westfield en sväng. Där var det några "extrem-dagar" så de hade ramper och grejer. Var lite kul att titta på.
Vi handlade med oss lite tacosgrejer och gick hem till tjejerna i lägenheten och lagade tacos. Mums så gott det var. Har inte ätit det på länge, var riktigt mysigt!


Idag var jag och Malin in till Guildford och gick på bio. Easy A såg vi.. en helt okej film. Kanske inte skulle rekommendera den så, men den var helt okej :) Sen blev det middag på Nando's.

 



Fina flickor på tunnelbanan.





Malin utanför Hanna och Alexandras hus.





På Westfield.





Guildford idag.. Så mysigt att gå i Cath Kidston butiker och kika. Idag handlade Malin.



Det var soligt, men kallt idag.





Avslutade med middag på Nando's.

Nu ska jag nog kika på ett avsnitt av Gossip Girl eller blir det kanske Cougar Town.

 

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0