Kladdkaka


Har haft en lugn och skön dag idag faktiskt. Jag tog det väldigt lugnt på min lediga tid och det var skönt. Sen när jag började jobba igen fick jag ett fint förslag då 3-åringen sa: Anna, ska vi göra sådana där chokladkakor igen? Verkar som att min kladdkaka gick hem sist vi bakade för nu hade han och mamman tydligen diskuterat att vi kunde baka dessa idag igen =) Mmm jag älskar kladdkaka, och speciellt smeten man får slicka, mums!

 


Här kommer ett hastigt taget kort på dem i burken.

Börjar känna att min resväska är väldigt liten.. oroar mig lite för att inte få med allt hem =/ Men samtudigt så har jag ju redan skickat med mamma och syrran typ 2 väskor så det borde väl gå =)


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0